Planetes Wiki
Advertisement
Planetes Wiki

La Ralja Cadero Miolero és la segona protagonista de Planetes (sèrie 1) i Planetes Mata 2 a ľunivers estès de Planetes. És una goboliana.

Aparició a Planetes (sèrie 1)

És la nena que teòricament dirigeix ​​la bola 04. Té 12 anys en aquesta sèrie, però té un aspecte ďuna huana de 4 anys. És la més propera a en Josep Maria 4, i de mica en mica es van fent més amics. És ľúnica que sabia al principi que el 4 era teremedosià.

Aparició a Planetes Mata 2

Aquí té 13 anys, però té un aspecte ďuna humana de 4/5 anys. En aquesta sèrie va perdent protagonisme, però encara segueix sent la més propera a en Josep Maria 5 (qui ara sembla dirigir la nau 05).

Aparició a Planetes 3

Només apareix als tres primers capítols. Al capítol doble Falsa salvació ella i en Jordi, un humà, són els únics a quedar-se a la Terra mentre la resta de la nau 06 torna a Tèkoda. Ja no torna a aparèixer més.

Aparició a Planetes I: La peŀlícula

En aquesta peŀlícula es descobreix que havia estat segrestada per uns humans perquè havien descobert que és alienígena. Ľalliberen i torna a la nau FEF 07 amb en Josep Maria 12. Aquest es posa molt content de veure-la i ľescaneja per ser una més del grup, però acaba sent un error: mor i el retorn al passat no la pot salvar.

Personatges de Planetes
Sèrie Personatges principals de la sèrie
Planetes (sèrie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoAltres nensBursífers
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokAltres nensBursífersİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoMartaKimberly
SèrieStar4 GrokaPadokAltres tripulantsJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberlyDany
Altres… FrannyMeŀlinaÈrikaCreació ÀuriaLorenaLaurynAlexandraSelena GomezAndreaSandraAlxy FrankzЅаrа АndrејеvіćAlaraMés…
Advertisement