Planetes Wiki
Advertisement
Planetes Wiki

Aquesta és una llista dels bursífers que vivien al recinte Tèkoda. Els primers que apareixen (sèrie 1) van capturar la bola 04 amb en Josep Maria 4, la Ralja i altres humans. Cap al final de la primera part de Planetes Mata 2 la 05 els derrota i ells esdevenen “reis” de Tèkoda, però això és temporal perquè els bursífers tornen i recuperen el control, i els nens tornen a ser tancats. Al final de la primera part de Planetes 3 són finalment derrotats amb la destrucció de Tèkoda per la directriu Omega.

Zuck

El cap dels bursífers. Apareix en tots els capítols que apareix Tèkoda. Té la capacitat de crear més bursífers si algun dels seus amics mor. Si en Zuck mor, ja no hi podran haver més bursífers. Mor quan es destrueix Tèkoda.

Natàlia

Apareix a Planetes (sèrie 1) i Planetes Mata 2. A la sèrie 1 ella organitza i controla el grup B, la meitat dels nens, i a Planetes Mata 2 com que la Montse i la Cristina han mort, la Natàlia passa a controlar el grup A i la nova bursífera Maria controla el grup B. Li agrada llençar gent per la finestra. Al final de la primera part de Planetes Mata 2 la Natàlia mor.

Montse

Apareix a Planetes (sèrie 1), i controla el grup A (ľaltra meitat dels nens). Al final de la primera temporada de la sèrie 1 mor.

Jesús

Apareix a Planetes (sèrie 1), ajudant ďen Zuck. Al final de la sèrie 1 mor.

Cristina

Substitueix la Montse, i controla el grup A. Al final de la sèrie 1 mor.

Àngel

Substitueix en Jesús com a ajudant ďen Zuck. És disparat per en Josep Maria 5 al final de Planetes Mata 2, però només és ferit i cap al final de la primera temporada de Planetes 3 torna a estar actiu. Mor definitivament quan es destrueix Tèkoda.

Maria

És la nova bursífera de Planetes Mata 2 que controla el grup B. Mor quan es destrueix Tèkoda.

Maite

És la nova bursífera de Planetes 3 que controla el grup A. Mor quan es destrueix Tèkoda.

Xavi

Segon que substitueix ľÀngel mentre aquest està regenerant-se. Quan ľÀngel torna a estar actiu, mata en Xavi.

Bursífer sense nom

Primer que substitueix ľÀngel mentre aquest està regenerant-se. És agressiu i intenta matar el capità 6, però la Ralja el mata.

Personatges de Planetes
Sèrie Personatges principals de la sèrie
Planetes (sèrie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoAltres nensBursífers
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokAltres nensBursífersİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoMartaKimberly
SèrieStar4 GrokaPadokAltres tripulantsJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberlyDany
Altres… FrannyMeŀlinaÈrikaCreació ÀuriaLorenaLaurynAlexandraSelena GomezAndreaSandraAlxy FrankzЅаrа АndrејеvіćAlaraMés…
Advertisement